איך לבחור מנטור בשוק ההון?

אם אתם רוצים להתחיל לסחור בשוק ההון, בוודאי אתם כבר יודעים כי מנטור בשוק ההון הינו איש מקצוע חשוב מאוד אשר יכול לסייע לכם לבצע את המסחר בצורה נכונה יותר, להכיר טוב יותר את התחום ולצמצם משמעותית את הסיכונים שלכם, במיוחד בתחילת הדרך.

בכדי לבחור מנטור בשוק ההון חשוב מאוד לבדוק אותו היטב, חשוב שתבחרו אדם שאתם בטוחים כי הוא יכול להעניק לכם את הליווי הטוב ביותר, ללמד אתכם כמה שיותר סודות מקצוע מהתחום ולהבטיח לכם דריסת רגל ראשונית מוצלחת בשוק ההון, ולמידה שתסייע לכם רבות גם בהמשך הדרך.

אז מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מנטור בשוק ההון? הנה כמה טיפים שכדאי לכם לקחת אתכם:

  1. ניסיון – בתחום שוק ההון הניסיון הוא מהותי מאוד, והוא יכול ליצור הבדל משמעותי בין מנטור בשוק ההון אחד לאחר. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מבצעים בחירה נכונה, וכי אתם בוחרים במנטור

    מקצועי אשר באמת יעניק לכם ליווי איכותי ובאמת יעניק לכם אפשרות לסחור באופן מוצלח, עליכם לבדוק היטב את הניסיון שלו בתחום ולהעדיף מנטורים בעלי ניסיון רב בתחום ככל האפשר.

  2. המלצות – מכירים סוחרים בשוק ההון? אנשים שאתם סומכים עליכם ויכולים להיות בטוחים כי הם יתנו לכם חוות דעת כנות, אמיתיות וחפות מכל אינטרס אישי? אם כן, פשוט פנו אליהם ובקשו מהם המלצות על בעלי מקצוע שהם מכירים בתחום. מסוחרים כאלו תוכלו לקבל הפניה אל מנטור בשוק ההון שבאמת מנוסה ומצליח בתחום שוק ההון, ואדם שיוכל להעניק לכם את הליווי וההדרכה הטובים ביותר.

  3. זמינות – חשוב לוודא כי אתם בוחרים מנטור בשוק ההון אשר יש לו זמינות לסייע לכם בזמנים הנוחים לכם, בזמנים בהם הבורסה פתוחה ולאורך זמן. אל תבחרו מנטור אשר במקביל גם מרצה בעשרות מקומות שונים או מדריך סוחרים רבים, בסופו של דבר ייתכן כי תגלו שאין לו מספיק זמן בשביל כולם ואיכות ההדרכה שלו והליווי שהוא מעניק פוחתים משמעותית בשל כך, ולא משנה עד כמה הוא סוחר טוב ומצליח.

שתפו את המאמר:

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

תמונת נושא קורסים שוק ההון

קורס ללימוד משולב אופציות והשקעות במניות על פי וויקוף עם מתן כהן

ההכשרה היחידה שמלמדת את עולם שוק ההון כולו ממשקפיים של סוחרי נגזרים הנחשבים לטובים ביותר בשוק, בה מגלים כיצד מתבצעים מניפולציות מדי יום בשוק המניות דרך שוק הנגזרים ואיך אנחנו יכולים לנצל אותן.

ההכשרה שמה דגש על ניתוח מחיר טבעי (ביקוש והיצע) ולא רק על ניתוח טכני ופונדמנטאלי, בה נלמד את התנהגות המחיר על פי שיטת וויקוף ונשלב אותה עם שוק האופציות והמניות כאחד.

Read More
תמונת נושא קורסים שוק ההון

קורס למסחר סווינג עם אופיר אטיאס

בוא ללמוד בקלות עם מרצה פרטי אחד על אחד, את השיטה איך לגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך.
בקורס למסחר סווינג עם אופיר אטיאס, תגלה את כל סודות המסחר בשוק ההון, איך תבנה לך ולמשפחה עתיד כלכלי יציב ובטוח

Read More
עגלת קניות
Sign in

No account yet?

Shop
0 רשימת משאלות
0 items Cart
החשבון שלי

רוצה להגשים את החלומות שלך?

זה הזמן להתעורר!

למה שכסף שלך ילך לישון, זה הזמן ללמוד מקצוע שיגרום לו לעבוד בשבילך.